srijeda, 23. veljače 2011.

Izjave igrača nakon utakmice



Real Madrid remizirao je s Lyonom u prvoj utakmici osmine finala Lige prvaka.


Ramos:

"Ovo je dobar rezlutat za nas.Revanš igramo kod kuće tako da moramo da pobjedimo".


Carvalho:

"Za nas je bilo važno da postignemo gol.Mogli smo da postignemo još golova ali nažalost nismo".


"Revanš igramo kod kuće i moramo dokazati da smo bolji od njih.Znam da će remi biti dovoljan za prolaz ali mi želimo da ih pobjedimo".


Pepe:

"Malo sam tužan zato što nismo pobjedili.Borili smo se i zaslužili smo pobjedu ali nažalost nismo pobjedili".


"Nismo igrali dobro u prvom poluvremenu ali u drugom smo bili bolji".


Benzema:

"Moj gol je bio važan i učinio me je jako sretnim.Međutim,nisam slavio gol jer sam ga postigao Lyonu".

Nema komentara:

Objavi komentar