četvrtak, 28. travnja 2011.

Čestitamo UEFI i Guardioli na vrlo vješto smišljenoj predstavi

Sinoć je svaki poznavaoc fudbala mogao vidjeti klasičnu krađu od strane sudija.

Prije nego počnemo sa analizom suđenja koje je sigurno udaljilo kilometrima Real Madrid od prolaza želim se osvrnuti na ono što svaki navijač Uefinog tima(čitaj: Barca) stalno napominje a to su tri zadnja vezna i gruba igra.

Niko ne može tvrditi da igra sa tri defanzivna je anti-fudbal jer ljepota fudbala leži i u taktičkoj odbrani i neko ko srlja glavom bez obzira sasvim sigurno i ne može doći do završnice LP. Real Madrid, veliki najveći klub u povijesti to zna i pokušao je da pametnom igrom dođe do finala koje je zaslužio za perfektnu igru u dosadašnjem dijelu Lige Prvaka.

Ipak ako razni lobiji odluče da Barca mora proći dalje onda se pristupa najpodlijim sredstvima da se to ostvari.Mi smo navijači velikog kluba i nećemo spominjati sramotu protiv Čelzija ili Arsenala već ćemo se bazirati samo na naš okršaj sa Barcelonom sinoć.

Ponavljati da je Real oštećen zaista nema potrebe jer ste mogli i na našem i mnogim sajtovima diljem svijeta vidjeti sve ono što nije fudbal a što je Barcelona koristila. Pa redom od nevjerovatne glume Barcinih igrača zbog koje su mnogi od njih zaslužili Oskara, zatim preko suđenja koje je otprilike podrazumijevalo nije važno šta svirati važno je da Barcelona pobijedi pa koliko god to bilo providno.

A da je ovo jasno svakome shvatit ćete nakon intervjua Mourinha sa presice koji vam donosimo u cjelosti.

"Želim čestitati Barceloni, to je jedna fantastična momčad. Ali također joj želim čestitati i na utjecaju koji ima na sudije. Siguran sam da je do takvog utjecaja teško doći, ali i vjerujte mi da bi mene bilo stid kad bih na ovakav način osvojio trofej Lige Prvaka.

Mi smo izgubili od fantastične momčadi i to je nešto što ove moje izjave ne mogu promijeniti. Međutim meni nije jasno kako u utakmici kakva je bila na Bernabeu sudije mogu počiniti takav zločin. Sudije bi trebale osigurati jednake uslove za sve. Meni više nije jasno kako UEFA neda nikome da igra protiv Barcelone. Mi smo eliminirani a ja osječam gađenje prema svijetu u kojem živim. Ovrebo, Busaka, Stark ima li kraja? Barca je fantastična momčad to sam uvijek tvrdio ali zašto prije dvije godine nije prošao Čelzi, zašto je Inter prošao igrom slučaja?

A prije nego pročitate posljednji dio intervjua u kojem se Mourinho dotakao Guardiole napomenut ćemo par činjenica. Taj fini dečko i kavaljer fudbala kako mu tepaju razni plačenici u fudbalskom svijetu je kao igrač bio suspendovan zbog korištenja dopinga. Nakon toga nestaje i odjednom na velika vrata dolazi kao trener Barcelone i u jednoj sezoni osvoji sve. Pretpostavljam i vama je sumnjivo, zar ne?
Također ovaj mag-trener nikako nije koristio neku fudbalsku taktiku do one jedne tika-taka u zadnjoj liniji i ubacivanja naprijed, možda zato što o tome malo zna?

Ali zbog toga on mnogo zna o sudijama i ljudima iz UEFE koji ga tapšu po ramenu a  nekad su ga bili izbacili iz takmičenja zbog dopinga. Ovaj fantastični trener je znao da je Mourinho u 14 utakmica koliko je odigrao sa Barcelonom u njih čak sedam ostao sa igračem manje. Znao je on da je ove sezone svaki put Real dobio crveni karton protiv njih a sigurno je i čuo da je Stark proglašen najgorim sucem Bundes lige. Da, poznavaoci fudbala to je taj fini dečko koji gaji fair-play ali ipak obučava svoje igrače kako da padaju po terenu kao drvene lutke.

"Radi se o fenomenalnom treneru kojeg cijenim zbog njegovim stručnih ali i ljudskih osobina. Mislim da Guardiola zaslužuje osvojiti LP konačno na normalan način. Ovo nije normalan način.
Ja mu od srca želim da osvoji ovo takmičenje na pošten način bez skandala i incidenata.

Na kraju šta reći osim svaka ti čast Barco zaista si zasluženo pobijedila. 

Broj komentara: 7:

  1. jebem im mater katalonsku

    OdgovoriIzbriši
  2. a nismo ni mi nesto posebno pokazali iako do crvenog njih nije bilo pred nasim golom

    OdgovoriIzbriši
  3. HAHAHHAHAHAH MOCNOOOOOOOOOOOOOO!

    OdgovoriIzbriši
  4. zasto ne priznamo da je Barca bolja i da jednostavno jos dugo vremena necemo moci da ih pobijedimo, na ovaj ili onaj nacin ! peace

    OdgovoriIzbriši
  5. a zasto mi ne bi imali iste sanse kad pocinje utakmica a ne odmah da brinemo o tome da li cemo dobiti crveni karotn
    mi smo igrali preslabo ali nismo smjeli biti pokradeni

    OdgovoriIzbriši
  6. a ako mi loše igramo nije to razlog da oni nas kradu jel tako ?.

    OdgovoriIzbriši
  7. naravno niko nas ne smije pokrasti
    ali oni to cine i ovo je prevrsilo svaku mjeru

    OdgovoriIzbriši