nedjelja, 20. veljače 2011.

Izjave igrača nakon utakmice


Real Madrid je pobjedio Levante i približio se vodećoj Barceloni na dva boda zaostatka.

Benzema:

" Ne znam da li ću biti starter protiv Lyona.O tome će odlučiti trener.To će biti teška utakmica jer su se oni puno poboljšali.Lyon je moj rodni grad i moja porodica živi tamo.Mislim da ćemo eliminisati Lyon i osvojiti Ligu prvaka".
  


Adan:

"Otkad sam bio mali sanjao sam da ću igrati na ovom terenu.Moji saigrači su mi mnogo pomogli ove sedmice".

"Želio sam uživati u atmosferi na Bernabeu i pomoći Realu da pobjedi.Bio sam spreman ali morao sam to dokazati pred 90.000 navijača".

"Sutra se pripremamo za veoma tešku utakmicu.Lyon je jako težak protivnik ali mislim da ćemo ih pobjediti i ostvariti dobar rezlutat pred revanš utakmicu koja se igra na Bernabeu".

Carvalho:

"Levante je igrao jako dobro i bilo nam je teško.Mi smo zabili rano što je bilo važno u ovoj utakmici.Liga prvaka je važna za nas i moramo proći u sljedeću rundu.Ova pobjeda jača naše samopouzdanje".

Ramos:

"Važno je da smo pobjedili.Bili smo upoznati sa našim protivnikom i znali smo da će biti teško".

Albiol:

"Mi moramo čekati da Barcelona pogriješi kod kuće.No naš posao je da nastavimo pobjeđivati.Moramo pobjediti u Lyon ali znam da to neće biti lako.Adan je odradio jako dobar posao".

Marcelo:

"Znali smo da će utakmica biti teška i morali smo ostati fokusirani.Nema više lakih utakmica za nas".

Cristiano Ronaldo:

"Levante se jako dobro branio ali mi smo pobjedili i sada razmišljamo o Lyonu.To će biti jako teška utakmica ali mi smo motivirani.Igrat ćemo dobro i pobjediti".

Kaka:

"Odradili smo naš posao i odnijeli tri važna boda.Moramo pobjediti Lyon i stvoriti sebi veće šanse pred revanš utakmicu na Bernabeu.

"Dobro bi nam došla pomoć Bilbaa.Oni su već pravili nevolje Barceloni u Kupu".

Nema komentara:

Objavi komentar