nedjelja, 20. veljače 2011.

Mourinho: Moramo se okrenuti naprijed

Pobjeda protiv Levantea dobro je došla kao priprema pred okršaj sa Lyonom u šesnaestini finala Lige Prvaka.

Sinoć su  u teškoj utakmici pobjedu osigurali Benzema i Carvalho i pomogli Mourinhu da nastavi svoj impresivni rekord od devet godian neporaženosti na domačem terenu.

Nakon utakmice na press konferenciji Mourinho je izjavio sljedeće:



"Drago mi je da je moja momčad odigrala ozbiljnu utakmicu.Ove utakmice pred Ligu Prvaka mogu biti komplicirane jer se igrači više fokusiraju na duel u europskom takmičenju. Tim je odigrao dobro i bio fokusiran na meč.

Znali smo da će protiv Levantea biti teško ali mi smo rano postigli gol i držali kontrolu nad utakmicom iako su oni bili dobri u odbrani. Pobjeda i odmaranje igrača je ono što je važno.

Kad smo izvukli Lyon  mi smo ih pratili i proučavali. Real ima dvije šanse da ih izbaci. 
Prošle su godine od kad je Real prošao dalje i Lyon je kriv zbog toga. Volio bih znati da li će Lisandro, Briand i Delgado igrati. Mi smo pruučavali mnoge situacije i bit ćemo spremni."

Na pitanje zašto ova selekcija igrača je igrala Mourinho je odgovorio:

"Odabrao sam tim za koji sam mislio da može pobijediti Levante jer su oni imali dobru odbranu.
Morali smo biti kreativni i dinamični i to je razlog što sam koristio četiri igrača u napadu.Mislim da je normalno sa sam ostavio Ozila i Alonsa na klupi koji mi mogu koristiti u sljedećoj utakmici kad već imam zamjenu za njih.

1 komentar: