nedjelja, 1. svibnja 2011.

Izjave Ramosa i Higuaina

Nakon poraza od Zaragose sinoć igrači se uglavnom slažu da se sada treba okrenuti Barceloni u utorak.

Real je sinoć izgubio na svom terenu i pošto je i Barcelona izgubila ostaje žaljenje za propuštenim. Ipak možda je i Barca igrala mnogo opuštenije znajuči za Realov poraz.
Ali da je Real trebao pobijediti pred svojom publikom to je sigurno i zbog toga smo imali razočarenje na licima naših igrača.
Ramos je izjavio sljedeće:


"Mi nismo pokazali dobru igru u prvom poluvremenu i zatim nismo imali dovoljno vremena u drugom da okrenemo rezultat. Na nesreću ovo je naš drugi poraz kod kuće, ali mi ne bismo trebali gledati ko je kriv pojedinačno."

Moramo promijeniti mentalitet i koncentrisati se na Ligu Prvaka. To će očito biti teško ali ćemo pokušati okrenuti rezultat. Mi ne bismo putovali u Barcelonu da mislimo da nemamo šanse tamo.

Higuain je imao sličnu izjavu:

"To je težak poraz ali ovakve stvari se događaju. Moramo se koncentrisati na ono što će doći i da imamo veliku priliku doći do finala Lige Prvaka. Mi ćemo se boriti do smrti za to.

Mogli smo zabiti više golova protiv Zaragose ali ne  bismo trebali više razmišljati o tome. Mi trebamo ostati ujedinjeni do finala. Trebamo biti i skoromni i ponosni u Barceloni.

Nema komentara:

Objavi komentar