srijeda, 2. veljače 2011.

Calderon: Situacija u Realu je ko na brodu punom baruta koji bi svaki čas mogao eksplodirati

Bivši Realov predsjednik je kritizirao način kojim uprava vodi kraljevski klub.

Situacija između Josea Mourinha i Jorgea Valdana je napeta i pojavile su se špekulacije da bi portugalac mogao napustiti klub iz Madrida.

Sve je komentirao prethodnik Florentina Pereza:

"Real izgleda poput broda punog baruta koji bi svaki trenutak mogao eksplodirati. Situacija je loša, ima mnogo nepotrebnih nesuglasica. Predsjednikova politika u kojoj dokazuje da je veći, pametniji i zgodniji od svih ostalih donosi brojne probleme."

"Florentino mi nije pomogao kad sam ja bio na ćelu Reala. Konstantno je podcjenjivao moj rad i pokušavao me srušiti sa položaja. On je potrošio 400 milijuna eura koji nisu njegovi, i s tim nije ništa postigao."

Na pitanje o Mourinhovom radu je odgovorio:

"On je ovdje došao da osvaja titule a ne da se žali na loše suđenje. To nije uloga trenera."

Na kraju se osvrnuo na Barcelonu:

"Ne sjećam se tako kompletnog tima. Barcelona je ustrajala na ovakvoj igri od dolaska Cruyffa".

Nema komentara:

Objavi komentar