nedjelja, 15. svibnja 2011.

Karanka :"Teško da se mogu osjećati ponosnije što stojim ispred Real Madrida"

Mourinhov asistent Aitor Karanka je govorio za medije na pres-konferenciji nakon današnjeg treninga (subota).

"Za mene je teško osjećati se ponosnije nego što već jesam. To je dojam koji imam. Ja sam ponosan što sam u Realu i što radim zajedno sa Mourinhom. To sam rekao i u Gijonu i nakon 9 mjeseci to i dalje kažem" aludirajući na cijelu proteklu sezonu. " Zadovoljan sam ovom sezonom".

"Trebalo bi nam biti drago zbog toga što je Casillas našu sezonu ocijenio sa 8 od mogućih 10. On je ovdje već dugo i zna o čemu priča."

"Imamo i utakmicu sa Villarealom i namjeravamo pobijediti i uzeti sva 3 boda ".

"Cristiano Ronaldo ima potencijal igrati bilo gdje na terenu pomažući timu. On preferira igru na lijevom krilu jer se može dijagonalno kretati prema golu. On može igrati u bilo kojem položaju."

"Moje mišljenje o UEFA-inoj mogućoj suspenziji Bosquetsa je isto kao i u jučerašnjem službenom priopćenju Real Madrida za UEFA-u. Ovaj klub nikada nije osudio jednog igrača posebno. UEFA je otvorila postupak protiv Bosquetsa a i svaki pojedinac je mogao vidjeti šta je taj Barcelonin igrač uradio."




Nema komentara:

Objavi komentar