srijeda, 25. svibnja 2011.

Karanka:Snaga Reala je u slozi tima


Aitor Karanka je dao kratak intervju za DT magazin.

"Mourinho nije ništa tražio od mene kad smo se prvi put sreli.Rekao je da me zna iz dana kada sam bio nogometaš i znao je da nemam puno trenerskog iskustva.Jedva sam govorio 20 minuta ali on je bio u potpunosti zadivljen."

"Iako nije u dobrim odonosima sa Manuelom Preciadom,Mourinho ga je nazvao kad mu je otac preminuo.Tada sam vidio suze u njegovim očima."

"Mourinho je obično pomoćni trener koji je svojedobno igra za momčad i zna klub. Moja misija je bila da mu pomažem u Primeri i na gostovanjima. On me upozorio da ne pričam previše na press konferencijama za novinare."

"Snaga Reala je u slozi tima.Dobro smo odigrali ovu sezonu a sljedeća će biti još bolja."


"Barcelona nije jača od nas.Koristilo smo drugi sistem igre protiv njih jer su oni najteži rival.Prošli bi u finale Lige prvaka da su se stvari odvijale normalnije po nas."

Nema komentara:

Objavi komentar