nedjelja, 8. svibnja 2011.

Izjave igrača nakon utakmice


Igrači Real Madrida nakon utakmice su bili zadovoljni pruženom igrom i ostvarenim rezlutatom.

Ramos:"Zasluženo smo pobjedili.U nogometu ponekad lako pobjeđujete kvalitetne protivnike kao što su Sevilla i Valencija a gubite bodove protiv ekipa kao što je Zaragoza.Ovo je moj prvi gol Sevilli i nisam ga proslavio zbog poštovanja prema navijačima.Drago mi je zbog Cristiana jer je on sa večerašnja četiri gola postao vodeći strijelac Primere."

Cristiano Ronaldo:"Večeras smo odigrali sjajno.Teško je ostvariti dobar rezlutat nakon eliminacije iz Lige prvaka.Ja ne jurim rekorde,samo pomažem ekipi."

Pepe:"Uvijek moramo braniti čast kluba čiji dres nosimo.Cristiano je sjajan igrač i dobro ga je imati u ekipi."

Marcelo:"Moramo ovako igrati u sljedeće tri utakmice.Cristiano mi je poput brata i drago mi je zbog njega."

Nema komentara:

Objavi komentar