subota, 28. svibnja 2011.

Coentrao:Iz Benfice samo u Real


Lijevi bek Benfice,Fabio Coentrao otkrio je medijima da bi iz Benfice mogao preći samo u Real Madrid.

"Real Madrid se interesuje za mene i presretan sam zbog toga.To je najbolji klub na svijetu,ali još ništa nije dogovoreno.Dva kluba moraju da razgovaraju.Sigurno postoji interesovanje za mene,a Benficu bih napustio samo zbog jednog kluba a to je Real."

"Naravno da sam pričao sa Carvalhom,Pepeom i Ronaldom.Normalno je da saigrači iz reprezentacije razgovoraju o takvim stvarima.Još jednom ponavljam da ništa nije završeno,ali moja velika želja je da obučem dres kraljevskog kluba.Real Madrid je veliki klub kao i Benfica i  bila bi mi čast da tamo zaigram." 

Novinari su ga upitali da li zaista misli da vrijedi 30 miliona evra.

"O tome ne razmišljam.To je stvar klubova,oni o tome trebaju razgovarati.Mislim da me Benfica treba prodati.Proveo sam dvije sjajne sezone ovdje i bit ću zahvalan Benfici do kraja života jer zaslužuju svu moju ljubav i poštovanje."

Nema komentara:

Objavi komentar