petak, 27. svibnja 2011.

Benzema:Vidjet ćete boljeg mene sljedeće godine


Karim Benzema je dao intervju za špansku Marcu.

"Zabio sam 30 golova u Realu i francuskoj reprezentaciji i mislim da je ovo dobra godina.Počeo sam igrati bolje a znao sam da će se to jednom desiti jer mi je raslo samopouzdanje.Volim ove ljude i stadion i nadam se da ću u Realu provesti još mnogo godina."

"Zabili smo 102 gola ove sezona što je dobro za ekipu za koju svi kažu da igra defanzivni nogomet.Osvojili smo Kup poslije 18 godina ali mi želimo više.Ovaj klub mora osvojiti sve.Vidjet ćete boljeg mene sljedeće godine jer ja osjećam da će tako biti."

"Mourinho me unaprijedio kao igrača.On očekuje mnogo od mene a ja moram dokazati da mogu igrati za ovu ekipu.Znam da će biti teško ali sve ovisi o meni."

"Nova pojačanja su vrlo dobra.Sahin je bio najbolji igrač Bundeslige a svi najbolji igrači žele igrati za Real."

"Cristianov rekord će biti teško srušiti.Sretan sam zbog njega.On ne samo da zabija golove već i pomaže drugima da zabiju gol.Mi se sjajno sporazumijevamo."

"Mislim da mogu osvojiti Ballon d'Or sljedeće godine.Igram za najbolju ekipu na svijetu,imam Europsko prvenstvo sljedećeg ljeta a imamo super ekipu.Gledajući na moje prethodne utakmice i clijeve ove sezone,mislim da mogu učiniti to.Sljedeće sezone ću biti bolji nego ove."

Nema komentara:

Objavi komentar