ponedjeljak, 30. svibnja 2011.

Altintop : "Neću razočarati navijače"

Novi član kraljevskog kluba je odlučio podijeliti svoje uzbuđenje oko igranja za Real Madrid sa Madridskim listom AS.

"Vrlo sam uzbuđen i pokazat ću sve za šta sam sposoban."

"Ja sebe smatram igračem kojeg bi ljudi željeli u ovom klubu, posebno zbog mog znanja i pozicioniranja na terenu. Ja sam vrlo profesionalan i mogu se prilagoditi bilo kojem sistemu ili situaciji.Nikad neću kritikovati stil igre ovog tima.
"- kazao je turski reprezentativac.

"Razgovor koji sam imao sa Mourinhom bio je presudan o mojoj odluci da dođem u Madrid. Vrlo sam uzbuđen o igranju sa mojim zemljacima Ozilom i Sahinom.Vjerujem da će stvari ići dobro za mene u ovoj novoj fazi moje karijere. Ja samo mislim o pomaganju timu i pokazivanju svog fudbalskog znanja fanovima."-rekao je za AS

Nema komentara:

Objavi komentar