srijeda, 6. travnja 2011.

Izjave igrača nakon utakmice

 
Real Madrid je sjajnom igrom došao do ubjedljive pobjede protiv Tottenhama (4-0) u prvoj utakmici 1/4 finala Lige prvaka i time praktički riješio pitanje prolaska u 1/2 finale. Igrači su nakon utakmice bili presretni.

Adebayor: "Vrlo sam zadovoljan ishodom i sretan sam što sam postigao dva gola. Ovo je velika pobjeda koja nas dovodi na korak od polufinala. Odigrao sam najbolju utakmicu od dolaska u Real i moram reći da su me uhvatili trnci kada mi je Bernabeu pjevao i skandirao."

Higuain: "Moram zahvaliti treneru što mi je pružio priliku da zaigram. Jako sam sretan jer navijači cijene moj trud i zalaganje. Pokazali smo da želimo osvojiti Ligu Prvaka ove sezone i moramo nastaviti igrati ovako. Sretan sam zbog Adebayora jer je postigao dva gola, ali i s ekipom koja je pružila odličnu igru u teškoj utakmici."

Di Maria: "Jako sam sretan zbog sjajne pobjede. Navijači su bili fantastični. U subotu smo doživjeli veliki neuspjeh, ali navijači su nam večeras dali punu podršku. Srećom, pobjedom smo im uzvratili za tu podršku. Ovo je bila sjajna veče."

Casillas: "Pobjedili smo, igrali smo dobro, postigli smo mnogo golova, nismo primili niti jedan i smatram da nije bilo boljeg načina od ovog za povratak u četvrtfinale. Fudbal zahtjeva da poštujete protivnika, tako da se u revanšu može svašta desiti i moramo biti oprezni. Ne smijemo biti samouvjereni i moramo pokušati postići gol koji će nam mnogo toga olakšati."

Carvalho: "Nismo očekivali ovakav ishod. Premašili smo očekivanja. Od prve minute smo bili maksimalno fokusirani jer smo znali koliko je bilo važno pobjediti. Nije još gotovo jer imamo odigrati i revanš u Londonu."

Ramos: "Isključenje Croucha je utjecalo na utakmicu, ali to ne umanjuje našu pobjedu. Igrali smo ozbiljnu utakmicu i imali smo jasan plan. Kapa do poda Adebayoru za dva pogotka, no ne mogu zaboraviti i ostale. Mi smo ekipa i svaki od nas je imao važnu ulogu na terenu. Znamo šta ćemo u Londonu. Čak i sa igračem manje Tottenham je igrao solidno, tako da sam siguran da će nam biti teško na njihovom terenu."

Marcelo:
"Nisam bio potpuno spreman, ali sam razgovarao sa trenerom i medicinskim osobljem jer morao sam pomoći ekipi. Uradio sam ono što sam mogao. Tottenham će nas pokušati kazniti ako se opustimo u revanšu, a ako budemo igrali kao večeras bit će im teško da nas savladaju i u Londonu. Navijači su bili sjajni i za njih smo igrali."

Nema komentara:

Objavi komentar