četvrtak, 21. travnja 2011.

Izjave Adebayora i Granera


Emmanuel Adebayor i Esteban Granero su dali svoje izjave nakon osvajanja Kupa kralja.

Mani Adebayor:"Ovo je moja prva titula ikad  i ponosan sam da igram za ovaj klub . Igrali smo veoma dobro i zaslužili pobjedu . Svi smo se veoma trudili za ovo , radili , trenirali , i na meču smo postigli taj pobjednički gol . Ovaj trenutak je jedan od odlučujućih u sezoni . Bićemo veoma koncentrisani i samopouzdani i nakon ove pobjede . Veoma sam srećan zbog Mourinha jer je on to zaslužio . "

El Pirata Granero:"Real Madrid uvijek mora biti u vrhu . Ovo je odličan dan za sve . Bilo je veoma važno biti ovdje i pobjediti Barcelonu . Puno smo bili bolji u prvom poluvremenu i mogli smo voditi barem 2:0 . Zatim su oni bili bolji tim , ali mislim da smo mi bili fer pobjednici . Nema mnogo razlike između ova dva tima . Mi se moramo takmičiti za ovaj trofej , i pokazati tko je bolji . Ovaj put smo to bili mi".

Nema komentara:

Objavi komentar