srijeda, 30. ožujka 2011.

VDV:Htio sam igrati svaku utakmicu u Realu


Veznjak Tottenhama i nizozemske reprezentacije Rafael van der Vaart jedva čeka duel sa svojim bivšim klubom, madridskim Realom, a otkriva i zašto je napustio redove kraljevskog kluba.


Rafael van der Vaart možda i više od svojih suigrača s nestrpljenjem očekuje dva četvrtfinalna susreta Lige prvaka s madridskim Realom. Nizozemac se krajem augusta prošle godine za samo osam miliona funti preselio na White Hart Lane jer je osjetio kako dolaskom velikih zvijezda na Santiago Bernabeu u Realu postaje sve tjesnije.

"Htio sam igrati svaku utakmicu, a u Madridu je bilo zaista puno izvanrednih igrača poput Kake i Özila. Kako bih ostao na visokoj razini trebao sam utakmice, 28 mi je godina", otkrio je Van der Vaart razlog odlaska iz Reala.

Upravo zbog takvog raspleta Nizozemac će u susretima s madridskim klubom imati i motiv više. "Sretan sam što se vraćam u Madrid, siguran sam da će to biti dobra utakmica", dodao je.

Spursi u Madridu gostuju 5. aprila,a uzvratna utakmica na White Hart Laneu igra se osam dana kasnije.

Nema komentara:

Objavi komentar