srijeda, 23. ožujka 2011.

Mourinho:Real Madrid je moja najbliža budućnost


Mourinho je rekao da je Real Madrid njegova najbliža budućnost.

Jose Mourinho dao je intervju na predstavljanju videa u nogometnom kampu za djecu.Trener Real Madrida razgovorao je sa medijima nakon prezentacije.
  
"Mi trenutno ne treniramo puno jer imamo samo pet prvotimaca na raspolaganju.Pauza u ligi je teška za mene jer volim igrati utakmice".

"2.aprila Federacija lige želi pauzirati ligu.Mi profesionalci ćemo učiniti sve jer znamo da trebamo odigrati 38 utakmica bez pauza.Čekamo na konačnu odluku,bez puno uzbuđenja".

"Cristiano je putovao u Portugal kako bi se medicinski tim  te reprezenatcije uvjerio da je ozljeđen.Nadamo se da će oporaviti do utakmice sa Tottenhamom".

"Higuain je igrao trening utakmicu sa Castillom.Igrao je dva puta po 30 minuta.Nije još u formi ali hoda.Ne znam da li će se vratiti protiv Sportinga ali će se vratiti uskoro.Njegov povratak će biti jako važan za tim".

"Želim otići u Englesku jednog dana ali imam još tri godine ugovora sa Realom.Real Madrid je moja najbliža budućnost".

Nema komentara:

Objavi komentar