petak, 4. ožujka 2011.

Izjave igrača nakon utakmice


Real Madrid je demolirao Malagu sa 7:0.

Benzema:

"Ova dva gola su me učinila srećnim.Dobro smo igrali ali moramo još raditi jer prvenstvo nije gotovo.Moramo nastaviti pobjeđivati kako bi održali korak za liderom.Cristiano je sjajno igrao i to je potvrdio hat-trickom".

Casillas:

"Odigrali smo dobro i bili smo bolji rival od početka.Mourinho nam uvijek govori šta trebamo uraditi i mi ga podržavamo".

Cristiano Ronaldo:

"Igrali smo dobro i ostvarili dobar rezlutat.Od početka smo išli na tri boda protiv Malage.Moramo nastaviti pobjeđivati.Povrijedio sam lijevu nogu ali vjerujem da povrijeda nije opasna".

Canales:

"Ja ću igrati najbolje što mogu jer je ovo najbolji klub na svijetu i borit ću se za njega.Radit ću još više kako bih više igrao".

Marcelo:

"Dobro smo igrali i ovo je bila lijepa utakmica za naše navijače.Moramo nastaviti raditi naš posao i čekati da Barcelona pogriješi.Igrat ćemo svaku utakmicu kao da je finale.Sretan sam zbog gola ali više sam srećan sa igrom tima".

Nema komentara:

Objavi komentar