utorak, 29. ožujka 2011.

Canales:Okružen sam najboljim igračima svijeta


Sergio Canales razgovorao je sa medijima poslije treninga.On je rekao da je okružen najboljim igračima svijeta.

"Ovo je teška godina za mene ali sam srećan zato što sam naučio dosta stvari.S vremenom ova godina će postati dobra za mene".

"Motiviran sam za rad sa svojim saigračima,Mourinhom i ovim osobljem.Ja učim mnogo uz ove igrače i postajem zreliji".

"Okružen sam najboljim igračima svijeta.Ovo je velika ekipa i teško je igrati ovdje.Moramo se koncentrisati na Sporting a ne na sljedeću sezonu.Naš cilj je da pobjedimo u narednim utakmicama.Ja ću nastaviti da se trudim".

"Higuain je u top formi i svaka bi ekipa sad poželjela.On je mogao napustiti klub krajem prošle godine da je htjeo". 

Nema komentara:

Objavi komentar