srijeda, 23. ožujka 2011.

Adebayoru nedostaje Arsenal


Adebayoru nedostaje Arsenal.

Sada napadač Reala,Emmanuel Adebayor prisjeća se starih dana provedenih u Arsenalu.Tada je Togoanac bio bolji napadač nego danas.

"Arsenal je nešto posebno.Kada sam stigao u klub tu su bili Van Persie i Henry uz koje sam se razvio kao igrač.Ubrzo sam postao glavni napadač ekipe i igrali smo jako uspješno".

Adeabyor hvali i svog bvišeg trenera,Arsena Wengera.

"Wenger me je naučio da na vrijeme dolazim na treninge i da budem profesionalac na terenu i van njega".

Frustracija koju je osjetio kada je napustio klub mogla se osjetiti na utakmici kada je poslije postignutog gola pretrčao čitav teren da bi pozdravio navijače.

"Još kao malo sam sanjao da obučem dres Arsenala.Mislio sam da ću tamo završiti karijeru i bio sam potpuno tužan kada sam napustio klub.Obožavam Arsenal".

Adebayor je iz Arsenala prešao u City za 25 miliona  funti a prethodno je u dresu tobdžija postigao 46 golova na 105 utakmica.Adebayor je trenutno član Real Madrida ali u poslednje vrijeme bolji napadač od njega je Francuz Karim Benzema .

Nema komentara:

Objavi komentar