ponedjeljak, 21. veljače 2011.

Ronaldo:Najvažnije mi je da osvojim Ligu prvaka



Najbolji nogometaš Reala u ovoj sezoni,Cristiano Ronaldo je rekao da mu je najvažnije osvajanje Lige prvaka.


"Ako Bog da,mi ćemo pobjediti Lyon.Ove godine će biti drugačije.Trener je iskusan i zna šta treba da se radi.Lyon je opasan rival ali mislim da ćemo ih pobjediti".


"Lyon je fizički i psihički opasan rival.Možda ćemo u Lyonu izgubiti ali mi bi trebali biti favoriti jer imamo veliki tim".


"Dobro mi je u Realu ali još uvijek nisam osvojo ništa.Meni je najvažnije da pomažem timu u osvajanju titula.Važnije mi je da tim osvoji desetu titulu Lige prvaka nego da ja osvojim nagradu za najboljeg na svijetu.Borit ću se za ovaj tim".


"Možemo da osvojimo ligu.Zaostajali smo sedam bodova za Barcelonom a sada zaostajemo pet.Ko zna?Možda sljedeće sedmice doćemo na dva boda zaostatka".


"Mourinho ima veliki autoritet i osvojo je mnogo titula.Predsjednik Perez je fenomenalan i veoma je dobra osoba.Sa svima sam u dobrim odnosima i svi pomažu".


Nema komentara:

Objavi komentar