petak, 18. veljače 2011.

Mourinho:Levante je jako opasan tim


Jose Mourinho je poslije jutarnjeg treninga na press konferenciji rekao da će utakmica protiv Levantea biti najvažnija u njegovoj karijeri.

"Ja sam sretan.Igrali smo teške utakmice i vjerujem da se tim vraća u formu.Sjajno smo igrali protiv Espanyola i borili smo se do poslednjeg momenta.To je jako važno za nas".

"Levante je opasan tim.Igrali smo protiv njih tri puta ove sezone i samo smo ih jednom pobjedili.Jako su dobri a potvrda toga je njihova nedavna pobjeda protiv Villarreala.Njihovi najopasniji igrači su Caicedo,Stauni i Jorda.Oni imaju jako dobar šut".

 "Meni nije bitan rekord i ne želim razmišljati o tome.Važna mi je samo pobjeda".

"Razmišljaćemo o utakmici protiv Lyona kad za to dođe vrijeme.Albiol će igrati umjesto Pepea i to je novo.Uz Albiola u odbrani će se naći Marcelo,Ramos i Carvalho".

"Smatram utakmicu protiv Levantea najvažnijom utakmicom u svojoj karijeri jer je sljedeća.Ovo su najvažniji dani moje karijere".

Nema komentara:

Objavi komentar