subota, 19. veljače 2011.

Mourinho: Ako me Real ne otpusti ja ostajem

Mourinho je nestrpljiv da ostane u službi Real Madrida.

Nakon što se u nekoliko posljednjih sedmica pričalo o eventualnom odlasku Mourinha sa klupe Reala prašina oko toga se slegla posebno nakon izjava uprave ali i trenera. Da Mourinho ostaje potvrdio je i on sam još jednom. Njegova je želja da ostane na Bernabeu na klupi kluba za koji je vezan.

Mourinho je izjavio sljedeće:


"Ako me oni ne otpuste onda ću ostati. Kada sam potpisao na četiri godine to sam učinio sa namjerom da ispoštujem svoj ugovor do kraja.

Kada ostavite momčad kao što je Inter zbog toga da radite za Real ne činite to radi jedne godine ovdje.Želim ostati ovdje i ako smo svi složni u ovom projektu onda ću očito ostati."

Mourinhu su postavili pitanje da li bi nakon Reala eventualno mogao trenirati neki rivalski klub Interu.

"Ja nikada ne bih mogao biti trener Juventusa nakon što sam posvetio sebe Interu i ne bih mogao biti suparnik takvom timu. 

Nema komentara:

Objavi komentar