petak, 18. veljače 2011.

Lass:Moramo nastaviti pobjeđivati ako želimo titulu


Lass Diarra je u intervjuu za Bwin.com govorio o prijateljstvu sa Adebayorom i utakmici protiv Levantea.

"Vrlo je važno da ne izgubimo kod kuće.Svaka utakmica je drugačija.Pobjedili smo Levante 8-0 u Kupu ali smo igrali 0-0 s njima u ligi.Levante je opasan protivnik ali smo igrali protiv njih tri puta ove sezone i znamo šta moramo učiniti".

"Adebayor mi je kao brat.Poznajemo se jer smo igrali zajedno u Arsenalu stoga je vrlo normalno za mene da igram s njim".

"Želim da Barcelona izgubi od Bilbaa na Camp Nou ali to će biti teško.Ako kiksaju oni će osjećati veći pritisak nego mi.Stoga moramo vršiti pitisak na njih".

"Volim igrati nogomet.Kada sam bio mlad htio sam trenirati nogomet i to mi je uvijek bilo na umu.Ja volim i košarku ali mislim da nisam dovoljno visok za taj sport".

Nema komentara:

Objavi komentar