subota, 5. ožujka 2011.

Higuain jedva čeka povratak na teren


Gonzalo Higuain je u intervjuu za RealMadridTV istakao da jedva čeka da se vrati na teren.

"San mi je bio zaigrati za Real Madrid.Srećom,već sam ga uspio ispuniti baš kao i još nekoliko ciljeva.Trenutno,jedino što želim učiniti  je braniti boje Real Madrida i opet uživati u sportu koji mi mnogo znači.Nadam se da će se to ubrzo desiti".

"Adebayor i Benzema su se već dokazali u drugim klubovima u kojim su igrali.Adebayor nije dugo ovdje ali radi jako dobro.Karim dokazuje da želi igrati za Real Madrid.Sretan sam što su mi suigrači i nadam se da ćemo ostvariti svoje ciljeve kad se vratim".

"Mislim da bi svaki igrač volio da mu je Mourinho trener.Osvojio je sve,ima snažan karakter i brine za svoje igrače.Zahvalan sam mu jer je ove sezone bio uz mene u teškim trenucima.Nadam se da ću zbog njega zaigrati što je prije moguće".

"Glavni cilj ove sezone mi je da ponovo zaigram.Pepe i Kaka mi daju podršku i govore da moram biti strpljiv".

Nema komentara:

Objavi komentar